ARG :@



EN 27 ÅRIG KVINNA HA BLIVIT MÖRDAD ALLTSÅ STRYPT OCH MEDIA FÖRSÖKER SMUTSKASTA WOW.
Alltså ursäkta jag spelade wow i 2 år jag träffade min pojkvän på wow mm ja vad har ni att säga om det, sen säger alla i media att wow är våldsamt" dom kanske ska testa spelet först eller är dom för rädda för att bli beroende?
PINSMAT att skylla på ett spel och att fan halva artikeln handlar om WOW PINSAMT

Wow är inte våldsamt!? det är i princip inget blod, har man låg grafik är det inget blod överhuvud taget!
alltså wow är INTE våldsamt, man döda saker ja det gör man men det finns 1000 andra saker att göra än att döda saker, asså det finns massor med fler som är våldsamma WOW är inte det, min 6 åriga brorsa tycker det är skit kul att springa runt med "gubbarna" i nån timme i veckan, när jag spelade (jag sluta för några månader sen) så inte fan sprang jag omkring och dödade saker nä jag brukade chatta, precis som man gör på msn, det är skitkul tänk er själva att snacka med flera tusen pers samtidigt ? även fast man inte känner varandra, nej nu ska jag sluta snacka om det innan man låter som värsta data nörden även fast jag sitter med den 24/7 fast jag spelar ju inte spel så då e ja såååmycket coolare.


nej jag tycker det är ytterst pinsamt med artiklar som denna, kvinnan var mördad av en människa och inte av ett spel så helt idiotiskt att dom ens tar upp det fyfan, tror dom min morsa nånsin kommer acceptera min relation med min pojkvän nu? (vi har varit tillsammans i 9 månader) WOW gör INGEN våldsam det är faktiskt bevisat att vissa människor har en såkallad sjukdom redan innan dom går och mördar folk! WOW ÄR ETT SPEL sen att det är det mest sålda flera år i rad är väll fan inte konstigt bästa spel jag nånsin spelat JAPP men tyvärr finns det för många omogna småkillar som förstör när man spelar om dom får reda på att man är en BRUD o-m-g och het oxxå inte nån blekfet kossa nej (ta inte illa upp om du är överviktig jag bryr mig inte om hur folk ser ut va er själv det är bäst <3 ) nej men seriöst jag babblar på som en babian när jag blir arg :S


*räkna till 10*


ARGH hatar MEDIA och deras konspiration mot wow!

( se artikeln på aftonbladet.se ) det är fan sorgligt att dom inte fokuserar på den mördade kvinnan utan ett dator spel! hade det varit jag hade jag fan skitit i att jag var död och stalka dom som skrev artikel fyfyfy aftonbladet!!!!!


inget pöss idag!


Kommentarer
Postat av: Malin

söt blogg :)

2009-11-24 @ 20:50:22
URL: http://manobo.blogg.se/
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

JAG spelar wow och tycker då fan inte det är våldsamt :O snacka om att media inte har något bättre för sig än prata skit om ett spel ?

2009-11-24 @ 20:58:00
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: