Fjortis vs Ganguro (?)

Hej hej bloggen :D

fick idéen att jämföra fjortisar med de japanska gangurorna ;p

Först lite bilder..

        

   

katten vs pandan :D

   



och likheter

1. orange hud.. eller 4 cm tjock foundation i ansiktet är väldigt vanligt.
2. försöka vara ett gulligt djur :)
3. FESTA :D
4. stora grupper, flockdjur du ser aldrig dom ensamma (hihi)
5. älskar rosa :s
6. klä sig väldigt avklätt?
7.supa å röka e livet (?)
8. "kontiga" poser :3
9.sönder färgat hår


Kommentera gärna fler likheter

Själv tycker jag ganguros är mycket coolare hihi =3 fast de e kanske för att jag älskar japan?


Allt från mig just nu

pöss <3



Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

kolla in *dagens fråga! :)* http://sandratjulins.blogg.se/2009/november/buuhuuuu.html#comment

2009-11-23 @ 21:03:36
Postat av: Villimay

Svar: Självklart är jag ironisk. Min humor är väldigt ro denna veckan, av förklarliga själ! ;)



/ Villimay

2009-11-24 @ 12:59:15
URL: http://villimay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: