Hemma :)

hejhej nu är jag hemma :D
gick upp klockan 6 så hade inte direkt lust att blogga innan skolan ;P
iaf idag hade vi engelska(har redan betyg i de =_= ) och typ barnkultur eller vad det hette :S
iaf har riktigt skojiga människor i min klass :D
och så fick vi pankakor fast jag kallar dom degkakor nu
sen så jaaa... fick jag en bok där jag skulle läsa och besvara frågor om barnens lek utveckling typ :D
egentligen skulle vi ha en till lektion men dom hade inte hunnit fixa in nån för den sjuka lärararen så alla skulle typ jobba med saker dom va efter i <3 hihi så då fick ja gå hem x3
men ja som att fokl vill veta vad jag gör i skolan
sen va det nån kille som bara kom fram till mig och sa hej <_< wtf? sen gick han .. killar =_= har redan den bästa som finna så näää håll er undan <3 bara min älskling klarar av min pms ;)


hörs senare bloggisen <3

PöSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: