Hudvård!

Hejsan bloggen!

Tog precis ett uppfriskande bad, la in de nya kläderna i tvättmaskinen och fräsha upp hyn!



1. Neutrogena Visibly Clear, från kicks 65 kr






2. SPA Face Care Mask 50kr, kicks eller åhlens såklart, dock använder jag inte denna utan en som är återfuktande riktigt najs eftersom jag har väldigt torr hud!





3. Kroppen! Använder denna skönhet inköpt på åhlens, fast den är typ billigare på HM men whatever smart blondin Nej tack (är ju inte ens blond dah (?) ) tycker den luktar gott och huden blir väldigt len och fin me love ^^



4.! På med badrocken och mys! (gillar min mörkblå polyester badrock från lindex som jag fick i julklapp förra året <3 <3 <3 !


5. ..... Hörde precis att tvättmaskinen är klar så måste fixa kläderna, älskar rena kläder <3 (och seriöst vill inte att andra tvätter mina kläder eftersom vissa inte vet hur man gör pappa är så duktig hehe-.....)



Pöss hörs senare! ;)


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Letar ni efter en blogg att läsa, en som sticker ut?

I min blogg skriver jag om hur det är att vara dotter till en narkoman, om sveken,misshandeln,förnedringen, som min familj har fått gå igenom.

http://sandratjulins.blogg.se

2009-11-22 @ 00:01:50
URL: http://sandratjulins.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag? / fröken bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: