Köttbullar (H) och Kissie

Har precis varit hos posten och hämtat kläderna som jag betällde från NELLY.COM
Alla kläderna passade *yay*
Och nu ska jag göra köttbullemackor *mums*

Jag är så trött på bloggar som bara pratar om vikt och sola solarium.

Anoerxia och läder orange färgad hud kommer aldrig bli inne.
Men men alla har ju sin egen åsikt, precis det där med att Kissie skulle bidra till en flickas självmord?
Först tycker jag att kvinnan som skrev det har ingen respekt för den drabbade familjen (som hon själv ej tillhörde licksom!)
Sen så skrev hon ju också att en annan person också tog sitt liv pga av kissie? (Har jag aldrig hört förut)
Nej jag tycker defenitivt att denna kvinna är väldigt osmaklig. Det är ingenting fel heller på Kissie ( tycker jag ).
Tycker det är konstigt när folk kallar henne hora, slampa, rasist osv bland kommentarerna på hennes blogg..


Varför använder folk ord som dom inte vet betydelsen av?



Va tvungen att skriva av mig lite hehe go go kissie bitch (L)




Tycker hon e rätt gullig på denna bild, sen att hon redigerat den who fucking cares


Puss&kram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: