Middag ikväll!

Är bort bjuden på middag tillsammans med min pappa ska bli väldigt trevligt ^^
Låter nästan lite lillgammalt?

Som sagt jag är bara 17 år så inget festa vilt och nattklubbar här inte, fjortisfylla är ute dah, nej seriöst är inte intresserad utav alkohol jag tycker det är barnsligt när 15 åringar springer runt på nätterna och blir fulla på en lättöl. Sen att dom tycker att dom är sååååå vuxna också? Lär er att dricka, jag har druckit det är inte särskilt coolt , vem vill vara som Dessie? det finns gränser och henne klarar jag inte av pinsam människa!


Nej nej inte bara negativ nu , Lifes a bitch and then you die hahahahhaha! ;D


Hörs senare =3



Kommentarer
Postat av: minnie

Hej vännen! Jag har skrivit ett inlägg på min blogg som handlar om makt i bloggvärlden, skulle du vilja lämna din åsikt om inlägget? :)



Kram Minnie :)

2009-11-20 @ 16:17:54
URL: http://www.minnies.se
Postat av: gabriella

sjukt fin header :)

2009-11-20 @ 16:28:05
URL: http://gabriellanilssonb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: