Och nu blir det myskväll!

Hej hej bloggen ;D Blev tyvärr ingen middagsbjudning "värden" fick feber =( hoppas det inte är svin influensan!
Blev iaf pannbigg, potatis samt gräddsås och lite lingonsylt till middag här hemma mysigt! =)
Tycker om veckorna när det bara är jag hemma med pappsen, har som sagt 2 väldigt hyperaktiva små bröder hehe jag är äldst så då måste man vara duktig ju!
Mina bröder är som sagt 12 och 6 år gamla!
12 åringen är en riktig raggare på tjejer värsta playern för en 12 åring menmen han har ju lärt sig från den bästa! NOT
Själv sög jag på detta med pojkar tills jag var 15 började få hela drösar på mig och ne inte trevligt med kladdiga killar!
Hittade min sötnos för nästan 9 månader sen nu, på nätet faktiskt!
han är 1 år äldre än mig spenderade hela sommaren med honom och vi försöker besöka varandra så ofta som möjligt ca 1 gång i månaden iaf, och så ska vi vara tillsammans under hela jul lovet! först en vecka hos mig sen några dagar i frankrike (hoppas vi firar nyår i paris!!!) sen hem till honom några dagar i holland innan jag drar hem igen! :D

Han har världens gulligaste golden retriver som heter Fleur ( betyder blomma ;D) fast hon är typ sjuk just nu men hoppas hon blir bättre fort nu !


En annan hemlis om min pojkvän! han hatar att bli fotad! visar alltid fingret hehe ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: