Onsdag 18 nov..

Good morgon! eller ja.. gick up vid 10, sitter och kollar efter nya kläder på nelly.com , älskar den sajten :D
Får ju förskott på mina julklappar så farsan fixade 2000 till mig att handla för, behöver verkligen nya kläder!


När jag är klar med det blir det dags att maka sig över till apoteket, behöver nya grejor för ansiktet ^^
Sen blir det att göra en omelett här hemma, går ju inte i skolan just nu, försöker komma in på Farsta Gymnasium
men de är tydligen kö på linjen jag vill gå på..

IAF på måndag blir det möte med dom och så kanske man ska prov gå där i 2 veckor *hoppas!*

ses senare ;) kommer lägga in lite bilder på kläderna jag kommer köpa! ^0^


Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: