Ostbågar någon?



Vilken Fanta är eran favorit?
Själv tycker jag "exotic" och "wild berries"(som inte finns i Sverige längre :( ) är godast.
Och en annan fråga :D Pepsi eller Coca cola? :D pepsi såklart!

Japp jag älskar läsk och på fredagar brukar jag köra en stoooooooooooor flaska pepsi i mitt coca cola glas från donken xD haha och en burk med ostbågar! orka va spinkis, nä men orkar inte med vikthetsen som är på internet
Jag föddes dock med snabb matförbränning så ingenting fastar direkt, vägen 49 kg?? och är nästan 170 cm!
Tycker faktiskt är jobbigt även fast jag har deg magen men det är för att jag är för lat för att träna  :D
degmagar <3 sen att mina revben syns är en annan sak men det är för att jag typ att väldigt utåt stickande revben när jag vägde som mest ( 57kg, 160 cm i 9:an) syntes dom också.

OSTBÅGAR <3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chips, popcorn eller ostbågar?:D eller kanske gurka med taco dipp *mums* spelar ingen roll jag äter vad som helst <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: