Mitt jullov!

Tänkte berätta lite o mitt jullov som faktiskt inte var särskilt vanligt!!
Började med att min pojkvän kom till Sverige och vi firade jul här
vi såg filmen avatar som var as bra..och sen ramlade jag ner för stentrappan vid sergelbion å alla stirra och jag fick en spricka i lårbenet! YESS!!!!!
sen var det en rätt vanlig julafton me massa mat kalle anka och choklad...
Den 28 december flög jag och älskling till Belgien och sedan åkte vi bil med svärföräldrarna till deras hus i Frankrike, firade nyår där med deras grannar..såg dock bara 2 fyrverkerier....
sen någon dag senare åkte vi bil upp till holland och älskling började skolan igen :P
sen typ dgen innan lovet var slut fick jag min bfs gamla laptop yaaay.. och så shoppa jag med svärmor..fick massa presenter hade jag inte förväntat mig :D

Sen började skolan igen fast det är rätt skönt har bara 3 skoldagar i veckan dags att sno tillbaka mitt jobb så man får lite cash!!!


Varning för dålig stavning, stavar alltid fel på datorn ;P

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: